Equip humà

L'equip de la Fundació és l'element clau i el valor afegit de la nostra organització. L'atenció es realitza des d'una perspectiva global i integral, centrada en la persona mitjançant un sòlid equip de professionals sanitaris i socials. Aquests equips comptem amb una base d'experiència, qualitat, motivació, dedicació i compromís en el treball que realitzem.

Aquesta implicació i dedicació en la tasca realitzada és fonamental per la significació humana i assistencial pròpia, concebuda des d'una perspectiva de la persona, basada en valors ètics i deontològics ferms i consolidats.

Per això, la Fundació ha generat una política laboral basada en:

• Dignitat i humanitat dels professionals dedicats
  • Estabilitat i conciliació en el projecte laboral i personal
  • Suport a col·lectius amb necessitats especials.
  • Política equitativa i participativa.
  • Preparació real del nostre personal per atendre persones

L'Acompanyament Integral al Professional ens fa créixer com a persones i professionals per poder oferir la proximitat, calidesa d'una atenció excel·lent.