Servei d’Atenció Domiciliària (SAD)

Viure a casa amb tot el que necessites

La Fundació Aymar i Puig és una entitat social sense ànim de lucre amb més de 75 anys d’experiència dedicada a proporcionar serveis a persones en situació de dependència.

Què pensen de nosaltres?

Tinc una experiència molt bona, són molt professionals i un tracte molt proper. (A.D)
Els meus pares fa dos anys que reben el Servei per la Fundació i el recomano molt ja que l’atenció és molt bona. (E.P)
En l’atenció a la meva mare amb Alzheimer les treballadores són molt amables i afectuoses i ens han ajudat a conèixer més la malaltia. (J.B)
Ens van donar solucions molt ràpides a les necessitats que ens van venir de cop per tenir que atendre els pares ja que nosaltres era la primera vegada que ens hi trobàvem i no coneixíem d’aquests serveis. Ha sigut un treball molt bonic i per part de les cuidadores també. Els pares van quedar molt contents amb el servei i el suport de companyia. (R.V)

Per què Aymar?

Qui som?

Objectius

El nostre objectiu és millorar la QUALITAT DE VIDA I EL BENESTAR de les persones que atenem en el seu entorn.

La nostra gestió del servei assistencial domiciliari està enfocada en la qualitat, la innovació i el desenvolupament d’un projecte social, laboral i solidari de proximitat, confiança i experiència, que atén íntegrament i globalment el conjunt de les necessitats de les persones en situació de dependència i de les seves famílies.

Què fem?

El Servei d’Atenció Domiciliària s’integra en una plataforma de serveis que garanteix la continuïtat assistencial i la cobertura de les necessitats canviants de la persona des del domicili a altres serveis assistencials residencials, d’acolliment diürn, unitat de malalties avançades o serveis integrals en cures pal·liatives, entre d’altres.

El nostre valor afegit

• Solidaritat
  • Implicació
  • Compromís social
  • Transparència
  • Ètica assistencial
  • Seguretat i salut
  • Personal qualificat especialitzat

Com ho fem?

Els nostres serveis d’atenció domiciliària es caracteritzen per una atenció flexible i adaptada a les necessitats de cada persona i família.

A partir d’una valoració inicial de cada cas, els nostres professionals juntament amb la família estableixen un pla d’atenció adaptat:

• Individualitzat i personalitzat
  • Integral, coordinat i organitzat
  • Des de la proximitat, la calidesa i l’ètica
  • Professional amb treballadors titulats i compromesos
Des del

Donant suport a les famílies

Més de

Persones ateses

Els nostres serveis

Serveis de suport familiar

Serveis de neteja a domicili

Serveis d'àpats a domicili

Serveis d'atenció personal

Ajuda en la higiene i cura de la persona, mobilitzacions, preparació i control de medicació.

Serveis especialitzats

• Atenció pacient fràgil i pal·liatiu.
  • Valoració i estimulació cognitiva.
  • Rehabilitació funcional.
  • Rehabilitació ocupacional.
  • Assessorament ergonòmic i de la llar.

Serveis d'acompanyament

• DIARI per facilitar la sociabilitat, oci, per donar suport en compres, anar al metge.
  • D’URGÈNCIES en situacions d’hospitalització, incidències imprevistes, suport d’urgències.

El nostre equip

• Treballadors/es socials
  • Equip sanitari
  • Tècnics d’Atenció Sociosanitària
  • Psicòlegs
  • Auxiliars d’Ajuda Domiciliària
  • Fisioterapeuta
  • Integradors Socials
  • Terapeuta Ocupacional

Vols treballar amb nosaltres?

Zones de prestació de serveis

Deixa les teves dades i ens posarem en contacte

Nom i cognom
Click or drag a file to this area to upload.
(Arxiu .pdf)

O si prefereixes…

Telf. 931 890 461
Dilluns a dijous
9.00h a 14.00h / 16.00h a 18.00h
Divendres
9.00h a 14.00h
sad@fundacioaymaripuig.org
www.fundacioaymaripuig.org

Preguntes freqüents

Què és el servei d’atenció domiciliària (SAD)?

Definim el servei d’atenció domiciliària (SAD) com un conjunt d’atencions professionals que dona solucions a les necessitats de les persones amb dependència funcional, psíquica o social dins del seu àmbit domèstic.

Què fem?

Aquest servei pretén de proporcionar atencions personals per millorar el benestar i qualitat de vida de la persona mantenir-se el màxim de temps possible en el domicili des de la prevenció, l’assistència i la rehabilitació amb diferents tipologies d’intervenció.

A qui atenem?

Serveis a particulars
Serveis a entitats privades i tutelars
Serveis com a gestors públics
Serveis d’atenció domiciliària al Maresme i altres localitzacions (consultar)

Com funciona el Servei d’Atenció Domiciliària de la nostra entitat?

El primer pas és enviar-nos una sol·licitud per e-mail sad@fundacioaymaripuig.org o trucar all número de telèfon 931 890 461.
T’assessorarem i escoltarem per entendre i valorar les necessitats.
Un cop valorat us farem arribar un pressupost en funció de les preferències i tipologia de servei.

Quant es triga a donar el servei des que accepto pressupost?

El marge és entre 2 i 6 dies per poder adaptar-nos el màxim possible els dies i franges horàries sol·licitades per no afectar la rutina diària de la persona beneficiària del servei.

També hi ha la possibilitat del servei d’urgències, que aquest seria immediat.

Quina formació tenen les treballadors/es?

Tots els nostres professionals estan titulats amb el Certificat de Professionalitat o Grau Mitjà o Superior del sector sociosanitari. Realitzem una selecció minuciosa dels professionals per garantir-ne la qualitat. El procés de selecció està liderat per la responsable del departament de recursos humans i la coordinadora del servei.

Podem canviar el/la cuidador/a?

Sí, podeu canviar el cuidador/a sempre que ho desitgeu. La coordinadora del Servei gestionarà el canvi.