Durant més de 75 anys d’història la Fundació Aymar i Puig creix, evoluciona i s’adapta a les persones i les seves necessitats.

1947
El tres germans Aymar i Puig, Josep, Joan i Antònia, fan un llegat a la vila d’Alella per construir una llar per a persones dependents. Al llarg dels anys següents, les donacions i el treball voluntari dels alellencs faran possible la voluntat dels Aymar i Puig.

1978
Després d’un gran esforç col·lectiu de diverses generacions, s’inaugura la residència geriàtrica assistida. Arriben els primers usuaris i comença una història d’èxit en l’acompanyament de persones.

1998
S’inaugura el centre de dia, un dels primers del Maresme, ampliant els serveis de la Fundació.

2004
Menció especial als premis ACRA, la patronal catalana del sector de l’assistència, per al Nostre model geroassistencial del dolor.

2007
Es posa en marxa el servei d’atenció domiciliària, el que permet incrementar en gran mesura l’abast dels serveis de la Fundació.

2008
Es guanya la primera adjudicació de servei d’atenció domiciliària en un concurs públic basat en mèrits. Ràpidament s’ampliarà a altres municipis.
Primera ampliació de les instal·lacions residencials.
Reconeixement de l’ACRA al nostre projecte d’estimulació de la memòria, Fem l’aperitiu estrella. Cervesa: nutrició, salut i cultura.

2011
La fundació aconsegueix la ISO 9001:2008 consolidant el model actual de gestió basat en les persones i que certifica i culmina una transformació de 10 anys.

2014
S’aconsegueixen les certificacions de qualitat en assistència en tots els àmbits que gestiona la Fundació.

UNE158101: Certificació de qualitat en residències
UNE158201: Certificació de qualitat en centres de dia
UNE158301: Certificació de qualitat en servei d’atenció domiciliària

2015
Premi ACRA a l’acompanyament integral a la gestió de Recursos Humans, reconeixent un model únic que posa la persona al centre del desenvolupament.

2016
El nostre Model d’Avaluació i Gestió Aplicada de Competències Personals i Emocionals per a Professionals d’Atenció a la Dependència rep el Premi de la Fundació Pilares a la qualitat assistencial.

2017
La ISO 9001:2015, l’actualització de l’equivalent de la del 2008 reconeix que la Fundació manté l’excel·lència en gestió i atenció i esperona la tasca del nou Departament de Desenvolupament Estatègic que posa en coherència els recursos humans, la qualitat i la innovació.
La Fundació signa un conveni amb l’Observatory of Entrepreneurship and Happiness de la UPC per treballar la felicitat en serveis assistencials i residencials.
Creació del centre Sinapsis de tractament innovador i no farmacològic de demències en etapes presenils, en conveni amb l’Institut Guttman i la UAB.

2018
Signatura d’un conveni de col·laboració i investigació amb la Fundació Salut i Envelliment de la UAB.
Inauguració del nou edifici, que incrementa places de servei residencial i de centre de dia i posa a disposició dels usuaris noves unitats convivencials.