Avís Legal

La Fundació Germans Aymar i Puig, amb domicili a Alella, en l’Avinguda Germans Aymar i Puig 9, CIF G08541245  i inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya n.196, informa com a titular de la web www.fundacioaymaripuig.org,  compleix amb els requisits establerts en la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, així com en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre Protecció de Dades de Caràcter Personal i a tal fi ha creat el següent avís legal.

Condicions generals d’ús

Els noms del domini fundacioaymaripuig.org són titularitat de la Fundació Germans Aymar i Puig (en endavant LA FUNDACIÓ) i el seu ús exclusiu està reservat a aquesta.

Aquesta web té com a objectiu la difusió la públic i facilitar el coneixement i comunicació amb el públic, en general, respecta de l’activitat de la Fundació. Qui accedeixi a aquesta web tindrà la consideració d’usuari i acceptarà la protecció i respecte a la normativa legal vigent assumint la responsabilitat de l’ús de la web.

La navegació per la pàgina web www.fundacioaymaripuig.org se subjectarà a les condicions recollides en el present “Avís legal”, les quals podran ser actualitzades periòdicament i sense previ avís. La navegació per la pàgina web www.fundacioaymaripuig.org implica la perfecta comprensió i l’expressa acceptació de les esmentades condicions per part de l’usuari.

La Fundació Germans Aymar i Puig es reserva el dret d’efectuar sense previ avís les modificacions que consideri oportunes en www.fundacioaymaripuig.org podent modificar, suprimir o afegir els continguts i serveis que es presten, així com de retirar qualsevol cometari o aportació de la seva web com xarxes socials vinculades que vulnerin el respecte o atemptin contra  la dignitat de la persona o siguin discriminatoris per sexe, raça, religió, edat, orientació sexual o condició social. En tot cas, LA FUNDACIÓ no es fa responsable de l’opinió manifestada pels usuaris mitjançant xarxes socials o altres eines de participació.

Propietat industrial i intel·lectual, i ús de continguts

LA FUNDACIÓ és titular del domini i propietària de tots els drets de propietat intel·lectual i industrial de les seves pàgines web, com també ho és de tot el seu contingut, estructura i disseny.

De manera que tota reproducció, modificació, distribució i comunicació comercial, promocional, contraria a la llei, moral, ordre públic o qualsevol altra finalitat, sigui particular o pública, total o parcialment,  del seu contingut, així com, de qualsevol ús  de la informació, disseny i material audiovisual, logotips, marques,  queda expressament prohibida sense l’autorització expressa de la FUNDACIÓ.

Política d’enllaços i exempcions de responsabilitat

La FUNDACIÓ  no es fa responsable del contingut de les pàgines web a les quals pugui accedir l’usuari a través dels enllaços establerts als seus llocs web i declara que en cap cas examinarà ni exercitarà cap tipus de control sobre el contingut d’altres pàgines de la xarxa. Així mateix, tampoc garanteix la disponibilitat tècnica, exactitud, veracitat, validesa o legalitat de pàgines alienes a la seva propietat a les qual es pugui accedir a través dels enllaços.

LA FUNDACIÓ no es fa responsable dels danys i perjudicis que es puguin derivar d’interferències o avaries telefòniques, desconnexions en el sistema electrònic, presència de virus informàtics, programes maliciosos o qualsevol altre factor aliè al seu control.

LA FUNDACIÓ no garanteix que els continguts estiguin actualitzats, complerts o amb manca d’errades, tot i comprometre’s amb la prevenció i correcció de dites situacions. Aquesta web pot estar disponible en diferents idiomes per la comoditats del usuaris, però no es garanteix la manca d’errades en al traducció.

Legislació i jurisdicció

LA FUNDACIÓ es reserva el dret d’actuar i perseguir qualsevol incompliment de les condicions anteriorment exposades dins de l’àmbit civil i penal en els jutjats que corresponguin.