Cuidar, atendre i acompanyar

La Unitat de Malalties Avançades es defineix per la triple accepció de cura: cuidar, atendre i acompanyar.

Es tracta d’una unitat especialitzada per a persones amb necessitats assistencials i atenció més complexes a causa de les seves malalties, deteriorament cognitiu i fragilitat.

Dins de la Unitat de Malalties Avançades (UMA), disposem d’un espai específic i propi per l’atenció a persones en situacions de final de vida i receptores de cures pal·liatives.

Premi a la Innovació d’ACRA

La Fundació Aymar i Puig  l’any 2022 va estar guardonada en la categoria ‘Premi a la innovació’ d’ACRA’, l’Associació Catalana de Recursos Assistencials, pel projecte ‘Unitat de cures Pal·liatives: el dret a morir dignament a la residència’.

Per poder desenvolupar una atenció de qualitat en la última etapa de la vida de les persones que atenem, és necessari fer-ho des de la creació d’unitats específiques de cures pal·liatives, quelcom no estès dins del nostre sector.

Els principis bàsics de l’atenció a les cures pal·liatives ens obliguen a treballar des de l’especialització per tal que l’atenció sigui integral, individual i humanitzada en aquesta última fase tan complexa i delicada.

Acompanyem les persones i les seves famílies