El passat

La Fundació es va crear l’any 1947 amb el llegat de la Sra. Antònia Aymar i Puig, veïna del poble d’Alella, que conjuntament amb els seus germans, Josep i Joan tenien la voluntat de construir una llar per a persones grans.

Al llarg dels anys següents les donacions i el treball voluntari dels alellencs faran possible la voluntat dels tres germans.

Així neix la Fundació Germans Aymar i Puig una Fundació sense afany de lucre i d’interès social, dedicada a l’atenció a persones en situació de dependència.

El present

Actualment som un equip amb més de 100 persones que treballem dins la nostra comunitat i part del territori català.

Acompanyem a més de 800 persones amb un propòsit ferm: millorar el seu benestar i la seva qualitat de vida.

Des de la Fundació Aymar i Puig hem creat un model propi de gestió centrat en les persones des de la proximitat i l’humanisme. Anem més enllà de cobrir necessitats, fomentem l’autonomia, la dignitat i la identitat de la persona.

Continuem tenint cura de les persones en el seu procés d’envelliment des de tots els nostres serveis, centre de dia, ajuda domiciliària i residència assistida, en unes circumstàncies en les quals l’acompanyament emocional i la proximitat han estat més importants que mai.

La nostra manera d’atendre implica buscar sempre la satisfacció i el benestar de les persones que atenem dins del seu propi projecte vital.

Les persones són el nostre valor i la nostra finalitat

Durant més de 75 anys d’història la Fundació Aymar i Puig creix, evoluciona i s’adapta a les persones i les seves necessitats.