Blog

La Fundació Aymar i Puig signa un acord de col·laboració amb la Fundació Salut i Envelliment de la UAB

La Fundació Aymar i Puig aposta per la innovació i la recerca de coneixement en relació a l’atenció a les persones, fruit d’aquesta convicció es la creació del Programa “Sinapsis”, un programa d’intervenció global i neurorehabilitadora especialitzat en teràpies estimulatives, físiques, cognitives, conductuals, psicològiques, socials i funcional, dirigit a persones amb trastorns neurològics, persones grans fràgils o persones que vulguin prevenir la discapacitat.

En aquest marc, segueix establint relacions amb altres entitats del sector, dins de l’àmbit de l’atenció centrada a la persona, en aquest cas, amb la signatura d’un conveni de col·laboració entre la Fundació Salut i Envelliment de la UAB, representada pel seu director, el Dr. Antoni Salvà Casanovas i la Fundació Aymar i Puig, representa per la seva directora, la Sílvia Vázquez Albert.

La Fundació Salut i Envelliment és una entitat sense ànim de lucre, referent a Catalunya dins de l’àmbit de les Ciències de la Salut, resultant de la fusió entre la Fundació Institut Català de l’Envelliment, la Fundació Dr. Robert (Centre de formació avançada en ciències de la salut i de la vida), i la Fundació Biblioteca Josep Laporte (Centre de documentació en ciències de la salut i de la vida). L’objectiu principal d’aquest conveni es oferir assessorament especialitzat a la intervenció individual de l’equip professional del Programa “Sinapsis”. D’aquesta manera, es pot arribar a millorar la qualitat de vida de les persones afectades i la dels seus familiars, assegurant una atenció de qualitat.