Èxit d’assistència a la inauguració de les nostres noves instal·lacions

El darrer dissabte dia 19 de novembre, la Fundació Aymar i Puig va inaugurar les noves instal·lacions amb la presència del conseller de Benestar Social i Famílies i una nodrida representació de la societat d’Alella.

El conseller Chakir el-Homrani va visitar les instal·lacions de la Fundació Aymar i Puig

L’acte va transcórrer en un clima càlid i familiar malgrat la forta pluja, amb més de 200 assistents i els col·laboradors que han fet possible aquesta ampliació.

Sílvia Vázquez, directora de la Fundació amb les autoritats convidades

El conseller Chakir el Homrani va signar al llibre d’autoritats abans de començar una visita guiada per les noves instal·lacions, que representen l’aposta de la Fundació per crèixer de manera sostinguda mantenint una mida humana i prioritzant el tracte i la qualitat assistencial.

A més de la visita i els parlaments del conseller i la directora de la Fundació Aymar i Puig, Sílvia Vázquez, l’alcalde d’Alella, Andreu Francisco, es va adreçar als assistents, que també van poder veure un vídeo resum de la trajectòria de la Fundació.

Per a tothom que tingui curiositat, a continuació es poden veure algunes fotografies de l’ampliació.