La fundació Aymar i Puig inaugura l’ampliació de les seves instal·lacions

El 17 de novembre a les 16:30 h inaugurem l’ampliació de les instal·lacions de la Fundació Aymar i Puig que ens permetrà augmentar la capacitat residencial i de centre de dia.

Noves instal·lacions de la Fundació Aymar i Puig

L’acte comptarà amb la presència del conseller de Benestar i Famílies Chakir El-Homrani i presència d’autoritats i membres de la societat alellenca i del Maresme.

Aquesta ampliació té lloc, com no pot ser d’una altra manera, posant les persones al centre del projecte i amb unes instal·lacions amb noves unitats convivencials en que els usuaris i usuàries puguin continuar desenvolupant els seus projectes vitals, també en l’etapa de la vellesa.

Pocs dies després de la seva inauguració, els nous espais començaran a funcionar a ple rendiment.