Programa Sinapsis

El programa Sinapsis és un programa d’intervenció global i neurorehabilitadora. Especialitzat en teràpies físiques, cognitives, conductuals, psicològiques, socials i funcionals, i que es dirigeix a persones amb trastorns neurològics (Alzheimer, ictus, Parkinson, Esclerosi Múltiple, etc.). Per poder desenvolupar el programa des de l’especialització i la professionalitat compta amb tècnics amb llarga experiència i formació especialitzadora, i amb la col·laboració, per mitjà d’un conveni, de la Fundació Salut i Envelliment de la UAB.

Avui us presentem a la Núria, la fisioterapeuta especialitzada en neurorehabilitació de la Fundació que treballa, donant el millor de sí mateixa, al programa Sinapsis.

“No es tracten malalties, tractem persones. Cada cos és únic i es mereix ser tractat de forma personalitzada, tenint em compte les seves possibilitats, enfocant el tractament a descobrir fins on por arribar”.

sinapsis