La fundació Aymar i Puig participarà a l’estudi pilot: “Desarrollo e implementación de la aplicación tecnológica de soporte a la terapia de reminiscencia Neuralactions en Cataluña i Andorra.”

Es tracta d’un projecte per valida una aplicació que serviria per realitzar teràpia de reminiscència en persones grans institucionalitzades. A l’estudi, a càrrec de la Dra Sara Domènech, investigadora de la fundació Salut i Envelliment de la UAB, participarà la nostra fundació conjuntament amb el centre sociosanitari El Cedre (Andorra).

Estem segurs que aquesta experiència serà molt enriquidora. En breu us donarem més informació.