Teràpia assistida amb gossos

Des de fa uns quants anys la Fundació Aymar i Puig aposta per la teràpia assistida amb gossos com una de les teràpies no farmacològiques amb més impacte per tractar les persones amb demència.

A banda de l’estimulació de les capacitats cognitives, aquesta teràpia és molt eficaç en la millora del comportament, l’estat emocional, i la socialització de les persones, guanyant, així, qualitat de vida.

Afortunadament, comptem amb la confiança del gran equip professional que conformen “ItCan: Intervencions Assistides amb Gos”.