Blog

ACRA va celebrar ahir al vespre els 20 ns Premis ACRA per a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones. La gala va reunir unes 250 persones, encapçalades per l’Honorable Conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, i la Presidenta d’ACRA, Cinta Pascual, al Palau Reial de Pedralbes de Barcelona.

Uns guardons que posen en valor el sector de l’atenció a la gent gran mitjançant el reconeixement d’aquells projectes, accions i professionals que més han contribuït al seu desenvolupament.

La Fundació Aymar i Puig ha estat guardonada en la categoria ‘Premi a la innovació’ d’ACRA’, l’Associació Catalana de Recursos Assistencials, pel projecte ‘Unitat de cures Pal·liatives: el dret a morir dignament a la residència’.

Creiem que per poder desenvolupar una atenció de qualitat en la última etapa de la vida de les persones que atenem, és necessari fer-ho des de la creació d’unitats específiques de cures pal·liatives, quelcom no estès dins del nostre sector.

Els principis bàsics de l’atenció a les cures pal·liatives ens obliguen a treballar des de l’especialització per tal que l’atenció sigui integral, individual i humanitzada en aquesta última fase tan complexa i delicada.

Per tal de respectar al màxim la voluntat de la persona, és determinant, treballar des de la planificació anticipada (PIIC) per tal d’adequar les atencions als requeriments expressats, és a dir, personalitzar les necessitats i assegurar que les atencions que se li proporcionen estiguin en concordança amb els seus valors, desitjos i preferències.

El projecte està emmarcat dins de la missió, visió i valors de la Fundació Aymar i Puig. Acompanyem en el benestar de les persones.

El nostre model assistencial es basa en una gestió eficient enfocada a donar solucions avançades i innovadores per oferir un model d’atenció integral en el que la persona n’és el centre, proporcionant serveis avançats i de qualitat, amb una intervenció humanista, integral i integradora.

Gràcies a tot l’equip per fer-ho possible.