Formació professional ocupacional dual

El passat dia 3 de novembre de 2023 es publica a través del SOC el Programa de Formació Professional Ocupacional DUAL.

Formació professional ocupacional dualEs tracta d’un programa que engloba assessorament, formació i treball als centres. Els destinataris que poden participar en la convocatòria són joves de fins a 29 anys, majors de 29 anys amb risc d’exclusió social, persones amb resolució favorable per l’arrelament per formació i persones majors de 45 anys amb situació d’atur de llarga durada.

Des de la Fundació Aymar i Puig col·laborem en aquest projecte on l’objectiu principal és facilitar a les persones amb més dificultats d’accedir al mercat laboral la seva ocupabilitat i l’obtenció d’un Certificat de Professionalitat i un contracte de formació en alternança. Considerem que si ens involucrem en aquest projecte som partícips de la millora de la formació i el desenvolupament personal.